Program uke 34, fra 20. august

Turen går til idylliske Maridalen

Mandag 20. august: Individuelle innskrivingssamtaler.

Tirsdag 21. august: Individuelle innskrivingssamtaler.

Onsdag 22. august: Dataundervisning og samling med kontaktlærer. Varighet ca. 1 time. Individuelt oppmøtetidspunkt. Du får tildelt oppmøtetidspunktet ditt under innskrivingssamtalen.

Torsdag 23. august: Tur til Maridalen.

Fredag 24. august: Vanlig skole etter timeplanen.

Informasjon om tur til Maridalen torsdag 23. august
Turen er et lavterskeltilbud og tar sikte på å gi elever og lærere muligheten til å bli kjent utenfor klasserommet. Vi tar buss inn til Maridalen og går en rolig tur langs grusvei som passer for alle. Underveis blir det lokalhistorie, lunsj (ta med matpakke) og kubb.

Velg ett oppmøtealternativ:
Kl. 09.10 på Kirkeveien vgs.
Kl. 10.05 på Lokkeberget busstopp i Maridalen (buss 51, obs! kun én avgang i timen så du må beregne god tid!), eller på parkeringsplassen rett forbi Låkeberget gård på andre siden av veien.

Program:
Gåtur fra Låkeberget (Lokkeberget busstopp) til ruinene av Margaretakirka, ca. 3 km, med lokalhistorie underveis i regi av Mette.
Lunsj, ta med matpakke og vann, skolen stiller med kaffe.
Kubb og aktiviteter etter vær og interesse.
Hjemreise fra Hammeren busstopp med buss 51 mot Nydalen T, går 24 minutter over hel hver time.

Ta med/på:

-        Matpakke/lunsj

-        Vann/drikke

-        Varme klær og evt. regnjakke

-        Sitteunderlag

-        Sko og klær som er behagelig å gå i

Påmelding til kontaktlærer!

Hvis du ikke har egen bussbillett, må du reise sammen med og si ifra til en lærer, slik at skolen kan betale for deg.

Kontaktinfo på turen: Lise mobil 40016358.

(Foto: Idylliske Maridalen).